Administratie

Herkenbaar?

Stapels (ongeopende) post of mail, lukt het je niet om je administratie op orde te krijgen? Kun je de benodigde papieren niet meer terug vinden in de chaos? Of heb je een kantoor aan huis waar de kasten vol zitten met papieren administratie, knutselspullen en vooral spullen die er niet thuis horen? Dan kun je de hulp van een opruimcoach goed gebruiken.

Wat nu?

Tijdens een kennismakingsgesprek, kijken we waar je tegen aanloopt en wat de hulpvraag is. Aan de hand van de hulpvraag maak ik een plan van aanpak. Wanneer je akkoord gaat met het plan, kunnen we een eerste afspraak inplannen.

Plan van aanpak

Tijdens onze eerste werkafspraak van 3 uur gaan we samen aan de slag. We beginnen met het verzamelen van alle papieren administratie die je in huis hebt en je vertelt mij je manier van opbergen en ordenen. Ik zal kijken naar je huidige systeem, of deze logisch is en of het eventueel effectiever kan. Ook zal ik je coachen. Ik ga je een systeem aanleren, zodat je je administratie voortaan zelf effectief kunt opruimen in een zeer korte tijd, zodat je de benodigde papieren of mails ook weer snel kunt terugvinden. Waarbij ik je ook tips geef over wat wel bewaard moet worden en wat weg mag. Na het organisatorische gedeelte maken we de administratieplek of het kantoor schoon en zorgen we dat aan het eind van de werkafspraak alles weer opgeruimd en eventueel afgevoerd is.

Aan het eind van de werkafspraak maken we nog even de tijd om de werkafspraak te evalueren en kunnen we eventueel een vervolgafspraak maken.

Opruimen is geen doel op zich, maar een middel om overzicht te creëren. 

Contact

Volg mij

Documenten

Scroll naar boven